domingo, 9 de marzo de 2008

La CorreCuita.

A les 7:30 ha sonat el despertador, si més no, m'he permés els meus 5 minutets de pensaments per el que sería la resta del dia. A les 8:00, encara engulint l'esmorçar, hem sortit jo i mon pare cap a les Borges Blanques. Tot pujant, ja anavem comentant la situació de les muntanyes, a veure cap on ens farien pujar etc etc.. Hem arribat a lloc sobre les 8:30, on ja hi havia força ambient recollint dorsals, mirant perfils, llistes previes d'inscrits i fins i tot d'algun escalfant ja. Si més no, he decidit que no calia tenir massa pressa i m'ho he anat agafant amb calma, ara miro qui arriba, ara vaig a voltar per el parc, anaven arribant coneguts i tal i qual ja s'havien fet les 9:15, on ja una miqueta més nerviós, m'he n'he anat a ficar els pantalons, el dorsal, els mitjons medilast ( que per cert, avui provaba per primera vegada en competició i realment m'hi he sentit comode), fins que he estat enllestit; ara només hem calia anar a escalfar. Uns quants minutets rodant, fent quatre estiraments ( mentre donaven la sortida dela cursa llarga ),i fixan-t'me amb qui més o menys hauria de seguir.

10:00 piiiiiiiiiiiip, donen la senyal de sortida; ràpidament es fan 2 grupets, on jo amb ganes i valent m'he ficat a rebufo del primer grupet de 6 persones; Els primers Km eren força plans, on els rodadors començaven a agafar distància; vist aixó, he optat per deixar-los anar i intentar mantenirme entre els 3'40'' i 3'50'' per kilometre. Del grupet de 6 persones s'han anat distànciant 4 i jo m'anava quedant amb un altre participant anant fent relleus, ara passo jo ara tu , fins a arribar el primer avituallament, on a posteriori sortirien 2 camins. Els 3 primers han agafat el correcte, peró el 4rt havía agafat el incorrecte, hem començat a cridar-lo, xiular-lo peró no hi havia manera, o no ens volia sentir o és que hi havia algun factor extern que se'ns feia impossible comunicar-se amb ell ( finalment a l'arribada, ho hem estat comentant, i el xicot duia un mp3...), de tota manera hem anat seguint. A estat ja doncs cap al Km 4 on ens m'he anat distànciant del participant que tenia a la vora, tot i que a la contra, me n'han atrapat a mi 3. Aleshores m'hi he enganxat tot i que 2 san escapat hem quedat un altre grupet de 3 corredors, per tal d'afrontar el tram de pujada ( una paret en la qual casi que s'hi podia grimpar tot i que curteta ). Aquí he pogut exterioritzar el meu fort per a poder deixar el grupet i llençar-me endavant en busca dels 2 escapadors. No obstant, l'esforç no ha estat el suficientcom per a atrapar-los ni distanciar-me massa dels altres 2 corredors, que dels quals, ja agafant-la baixada l'anava veient a la meva esquena com s'anava acostant.

No ha estat peró fins al Km 9,5 que m'ha aconseguit atrapar, millor dit, sobrepassar-me i ni més ni mensy d'una manera alucinant. Al passar-me per el costat ens hem donat ànims de que ja acabavem reciprocament i m'ha dit que m'enganxés darrere seu... ( SI, SEGUR!) Les meves cames estaven rodant ràpidissimes i entre el carregament als genolls de la baixada i el desgast físic, se m'ha fet impossible seguir-li el ritme... ( al arribar m'ha dit que li anaven molt bé les curses per asfalt... ni que ho diguis :P ), i aleshores ja fins al final ( un camí llarggg, i al fons el poble, uns 3 Km deurien quedar ) he estat disfrutant en solitari de la meva cursa.

Al arribar amb un temps de 53' 45'' i una merescuda 8ena posició d'uns cinquantena, hi ha hagut alguns problemes ja que els 3 primers destacats s'havien perdut i aixó havia ocasionat que el 4rt acabés en primera posició, peró que finalment s'ha arreglat donant com a vencedors els 3 que anaven primers.

Tot seguit he esperat tot avituallantme a que arribessin els primers corredors de la cursa llarga, i comentant les batalletes del que havia estat la carrera amb els altres participants he donat per acabada la cursa d'avui.

A la tarda, tot i el desgast que duia, m'he sentit en perfecte estat i m'he ne anat a jugar el partit de hoquei MONTBLANC- CALAFELL. Jugavem a casa, contra el capdavanter de la lliga, un partit difícil teniem de cara. De totes maneres, hem jugat el millor partit de la temporada, on com a jugador m'incloc personalment en que ha estat el meu millor partit, i hem pogut vènce'ls amb un 7-6 a favor. 4 dels 7 gols, han estat marca de casa meva, fent el desempat final quan anavem 6 a 6 a 3 minuts del acabament del partit. Una gran gesta :P

Aquí acabo el meu dia esportiu d'avui, i demà a seguir amb ganes i forçes per zzzZZZZZzzZZZZzzZz---.dormint.----zzzZZZZzzzzZZ

No hay comentarios: